Over aircoschaamte en energiehubs als 'gated communities' op het stroomnet
Ik heb het geluk om in een appartement te wonen dat is aangesloten op een WKO-systeem (warmte-koude opslag). Afgelopen week was het dankzij de koeling in de vloer 23 graden in huis. De hittegolf ging grotendeels aan me voorbij.
Een WKO-oplossing is lastig om te realiseren in